Kerstkaartenactie

12-11-2020

Het krijgen en sturen van kerstkaarten is vooral voor oudere generaties een lange traditie, met mooie herinneringen aan prikborden vol kerst- en nieuwjaarswensen. Tegenwoordig is het niet meer zo vanzelfsprekend dat je kerstkaarten krijgt. Wij willen eenzame ouderen met het sturen van kerstkaarten een fijn moment bezorgen. Een lieve persoonlijke tekst kan voor hen het verschil maken, zodat ze die er elke keer weer bij kunnen pakken om ‘m opnieuw te lezen.

Daarom willen wij je vragen om ons kaarten te brengen met een mooie persoonlijke boodschap, die wij vervolgens kunnen bezorgen bij de verschillende huizen en zorginstellingen. Er zijn verschillende inzamelpunten. Als je je aanmeldt, ontvang je van ons het dichtstbijzijnde inzamelpunt. Schrijf een persoonlijke wens of boodschap op de kaart, zodat mensen zich echt gezien voelen. Als je ook je contactgegevens erop wil zetten zou dat geweldig zijn!

Aanmelden kan via https://bit.ly/ikhelphaarlem