Als bedrijf

Bedrijven die maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) bieden voordelen die van groot belang zijn voor het milieu, de economie, hun personeel en hun klantenkring.

MVO-partnerschap met Present biedt daarnaast een manier om van grote betekenis te zijn in de omgeving van het bedrijf.

Investering met lokale maatschappelijke impact

Er zijn veel verschillende manier om te investeren in Present. Bijvoorbeeld door een vergoeding te geven voor de bemiddeling en organisatie van Present als medewerkers projecten uitvoeren. Maar wist je dat jullie investering een nog veel hoger rendement kan opleveren? Want Present bemiddelt niet alleen voor groepen uit bedrijven, we werken er hard aan om de hele samenleving in beweging krijgen in het omzien naar kwetsbare mensen. Ook groepen vrienden, studenten, kerkgenoten, buurtgenoten, scholieren en zelfs gezinnen melden zich bij Present. Deze groepen nemen zelf geen budget mee. Door de investering van jullie bedrijf kan Present ze wel inzetten!

Een aandeel in Present

Als je interesse hebt om op die manier een aandeel in Present te nemen, komen we graag met jou en jullie in contact. Jullie eigen deeën zijn daarbij vanzelfsprekend welkom – ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we graag.

Stuur ons een bericht of Klik hier voor een overzicht van onze partners.