Vriend van Present

Het werk van Present Haarlem groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Steun Present: word Vriend van Present

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Een Vriend van Present is enthousiast over het werk van Present en wil hier ook financieel een bijdrage aan leveren. Vrienden van Present maken het mogelijk dat we als Present Haarlem ons werk kunnen blijven doen.

Waarom Vriend worden?

Op dit moment organiseren we als Present een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost gewoonweg geld. Daarom hebben wij óók financiële steun nodig. Een deel van wat er nodig is, krijgen we van de gemeente en verschillende kerken. Maar dat is nog niet voldoende. Daarom is financiële steun hard nodig!

Hoe word u Vriend van Present?

Klik hier om Vriend te worden van Present, of neem contact met ons op voor meer informatie.