Het succesverhaal van Tessa

KerstEngelProject 2018 – Present Hardenberg

Het KerstEngelProject 2018 was een geslaagd project waarbij maar liefst 21 mensen blij zijn gemaakt met een bezoekje, een kaartje, iets lekkers of zelfs een pakketje. Twaalf vrijwilligers hadden zich opgegeven om een kerstengel te zijn afgelopen kerst. Deze twaalf kerstengelen hebben zo op een manier waarbij zij zich goed voelden, iets kunnen betekenen voor 21 mensen. Het zoeken naar vrijwilligers en hulpontvangers ging wat moeizaam, maar na een geslaagd project konden we zeker in alle tevredenheid een nieuw jaar tegemoet. Kerst is een tijd van omzien naar elkaar en de kerstengelen hebben dat zeker gedaan in 2018. Door dit project hebben niet alleen mensen iets van hun gezelligheid en liefde kunnen delen met anderen, maar hebben ook veel mensen deze gezelligheid en liefde kunnen ontvangen. Hierdoor is kerst voor hen -al is het maar een klein beetje- opgefleurd. Alsof bij hen de kaarsjes weer werden aangestoken en dit alles omdat er aan hen gedacht is. De kerstengelen hebben waarschijnlijk allemaal in ieder geval twee personen blij kunnen maken; hun hulpontvanger en zichzelf. Het KerstEngelProject was een geslaagd project en is zeker iets om vaker te doen.

Tessa Ramaker                                                                                                       22-01-2019