Kerstengel Actie

– AANMELDINGSFORMULIER IS GESLOTEN –

Het lijkt nog ver weg maar de Adventstijd, de tijd vóór Kerst, komt er weer aan. Voor veel mensen een tijd van gezelligheid met vrienden en familie. Helaas voor veel mensen ook een donkere tijd, zonder mensen om ze heen, zonder feest. Om deze mensen te steunen organiseert Jong Present, de jongerenafdeling van Stichting Present Hardenberg, dit jaar de Kerstengelactie.

Wie komt er voor een Kerstengel in aanmerking? Iedereen! Jong en oud, gezond of ziek. Iedereen die om welke reden dan ook een beetje extra aandacht verdient.

Wie kan een Kerstengel zijn? Ook iedereen! Wil je iets voor een ander betekenen in de adventstijd? Wil je een lichtje zijn voor iemand die dat goed kan gebruiken? En wil je dit alleen doen of liever met samen? Dit is allemaal mogelijk!

Je kunt denken aan het brengen van een bezoek, elke week van de adventstijd. Je kunt een tekening maken voor iemand die eenzaam is, een gedicht schrijven of een cake bakken om iemand te bemoedigen. Met iemand die slecht ter been is een bezoekje brengen aan het tuincentrum in Kerstsfeer: Alles is mogelijk. Op welke manier kun jij Kerstengel zijn?

Meld je aan als Kerstengel en wij nemen contact met je op. Alvast bedankt.