Nieuwe gezichten binnen Present Hardenberg

08-01-2018

Met ingang van januari 2018 zijn er twee nieuwe gezichten binnen Present Hardenberg. Bernard van der Vegt en Mirjam Oenema hopen met hun enthousiasme en energie volop ‘Present’ te zijn voor u binnen de gemeente Hardenberg en Ommen.

Mirjam zal zich voornamelijk bezig gaan houden met het coördineren van de projecten en het werven van (nieuwe) vrijwilligersgroepen. Bernard zal zich vooral gaan richten op het werven van fondsen. Ook deze zijn wij namelijk hard nodig om de projecten te kunnen realiseren.

Met onze nieuwe ideeën hopen wij meer projecten te kunnen realiseren en te groeien als Stichting in onze gemeente. We hebben voor 2018 al mooie projecten in het verschiet, waarbij we mooie samenwerkingen met maatschappelijke organisaties en bedrijven kunnen realiseren. Maar we staan altijd open voor  eventuele nieuwe samenwerkingen. Graag maken wij met u kennis om te kijken naar de mogelijkheden.

Om deze projecten te realiseren zijn wij natuurlijk afhankelijk van vrijwilligers. Wij komen daarom ook graag in gesprek met (nieuwe) groepen vrijwilligers. Lijkt het u leuk om iets te doen voor een ander samen met u collega’s, vrienden, kerk, school, gezin, sport- of muziekvereniging? Dan komen wij graag bij u langs voor een presentatie of informerend gesprek.  Voor een aanvraag kunt u mailen naar: info@presenthardenberg.nl of bellen op het nummer: 0523-271666.