Wandelbeleving een success

06-10-2021

De wandelbeleving die Stichting Present Hardenberg 4 oktober hield was een groot succes.  Er werd gewandeld vanaf De Koppel Hardenberg onder begeleiding van wandelcoach Adri Deemter. Ongeveer 20 deelnemers deden mee, veel daarvan jonge immigranten die de Nederlandse taal nog niet machtig zijn en daar graan aan willen werken en mee willen doen aan de maatschappij. De wandelbeleving was vooral voor mensen die wel zouden willen wandelen, maar dit niet doen omdat ze geen wandelmaatje hebben of de drempel naar een wandelgroep te groot vinden. Er werd tijdens het wandelen natuurlijk gezellig gepraat en er werden levenservaringen en praktische tips uitgedeeld. Dank aan alle deelnemers die meededen en hopelijk komt er gauw een vervolg!

Ook dank aan Max de Krijger van De Stentor die de foto maakte en een mooi artikel aan het evenement wijdde.

Volg ons ook op social media om up-to-date te blijven over evenementen en nieuws! Wij zijn actief op Facebook en LinkedIn.