Meet & Eat

Ook twee (of meer) vluchtelingen aan jouw tafel?

In Harderwijk organiseren we regelmatig een Meet & Eat avond. Meet & Eat: gastadres zijn voor één avond voor 2 (of meer) vluchtelingen. We gaan er van uit dat je – wanneer je je als gastadres aanmeldt – deze avond dan ook daadwerkelijk vrij houdt in je agenda. In de week van de Meet & Eat (op woensdag of donderdag), ontvang je de laatste info & update. Zeer welkom om mee te doen. We zien opnieuw uit naar bijzondere avonden van ontmoeting!

Het is altijd een beetje spannend, Meet & Eat, voor zowel gastadres als gasten. Ook voor ons als organisatie. Gaat het matchen goed en is het aanbod (gastadressen) in balans met de vraag (aangemelde gasten) en is op de avond zelf ook daadwerkelijk iedereen Present?

Maar aan het einde van elke Meet & Eat avond zien we blije mensen, horen we mooie verhalen en worden we bevestigd. Dit is mooi, belangrijk en waardevol om te doen!

Ook de gasten ervaren het als bijzonder en hartverwarmend, een avond Nederlandse gastvrijheid. Regelmatig vragen ze dan ook: ‘When can we sign up again?’.