Present wint eerste prijs

11-03-2018

Van 22 januari tot en met 11 februari 2018 kon heel Nederland stemmen op de initiatieven die zijn geselecteerd voor de stemronde van ‘Help Nederland vooruit’. Een initiatief van ING. Op zaterdag 10 maart heeft de uitreiking plaats gevonden op verschillende ING kantoren in Nederland. Stichting Present heeft de eerste prijs in ontvangst mogen nemen. We krijgen met deze prijs maar liefst 5.000 euro voor onze stichting.

Landelijk ca 60.000 keer gestemd
In oktober 2017 hebben alle buurtverbeteraars in Nederland de mogelijkheid gehad hun initiatief aan te melden voor Help Nederland vooruit. En dat deden ze massaal. Hartverwarmend om te zien hoe ondernemend Nederland is en zich inzet mensen vooruit te helpen. Met z’n allen maken we het verschil. Na een selectie van ruim 250 initiatieven kon er in januari gestemd worden. En ook dat werd massaal gedaan. De lokale initiatieven voerden actief campagne en dat had resultaat. Er werd bijna 60.000 keer gestemd.

Dankbaar voor alle mensen die gestemd hebben
Stichting Present Harderwijk deed in deze laatste stemronde mee met vier andere initiatieven in de regio groot Apeldoorn. Met bijna 400 stemmen waren we de stichting met het meeste aantal stemmen. We zijn erg dankbaar voor deze mooie prijs van #helpnederlandvooruit, en dankbaar voor alle mensen die gestemd hebben en ons werk een warm hart toedragen.