Hulp bij verhuizing

18-03-2020

Begin maart verhuisde een 44-jarige eenzame man met MS voor de tweede keer in korte tijd van een appartement met te veel trappetjes naar een geschikte gelijkvloerse woning.

Een groep van 5 vrijwilligers (van de diaconie van protestanse gemeente Trinitas) is op korte termijn beschikbaar voor deze verhuizing. Er is een door Portena beschikbaar gestelde bus geregeld door één van de vrijwilligers die daar werkt. Erg fijn voor de hulpontvanger die over een minimaal budget beschikt!

De vrijwilligers hebben er in een zaterdagochtend voor gezorgd dat de inboedel verhuisd is. Aan het eind van de middag worden nog twee vrijwilligers (de zonen van de Presentbegeleidster) opgetrommeld om de wasmachine via de 3 trapjes naar beneden en het andere huis te brengen. De vrijwilligers hebben met plezier gewerkt, de hulpontvanger en zijn moeder waren blij dat de verhuizing op deze manier snel kon plaatsvinden!