In actie voor Present

12-06-2018

Leden van de kerken De Open Hof en de Kapelkerk zetten zich elk jaar in voor Present, zo ook op 2 juli j.l. Een groepje vrijwilligers heeft een kamer en een hal op de Rembrandtstraat in Heerhugowaard in een nieuw jasje gestoken; een ware metamorfose vond er plaats! Alle klusmaterialen waren aanwezig dankzij Stichting Present. Er werd ook een luisterend oor geboden aan de hulpontvangster, die de klussers voorzag van een heerlijk kopje koffie. De kerkgangers streven ernaar om net zoals Jezus bewogen te zijn met de mensen om hen heen. Eén van de leden, Saapke Wakker vertelt: “Als je kijkt wat een kleine moeite het is om één keer per jaar dit te doen, en de mensen zo blij achter te laten, dan word je zelf ook weer bewogen”.

De vrijwilligers die vanuit de kerk meededen met deze klus voor Present, waren o.a. Saapke Wakker (tweede van links op foto hieronder), samen met de hulpontvangster (vijfde van links op de foto hieronder).

Hard aan het werk….

En het resultaat mag er zijn!