Enthousiaste flexwerkers

10-02-2019

Ben je handig, praktisch ingesteld en op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding? Help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hiervoor de mogelijkheden!

Samen met anderen

De Flexwerkersgroep van Present Heerhugowaard-Langedijk is samengesteld uit mensen die zich in eerste instantie allemaal individueel bij Present Heerhugowaard-Langedijk hebben gemeld als vrijwilliger. Op basis van hun beschikbaarheid zetten zij zich regelmatig in wisselende samenstelling als groep in om met elkaar vrijwilligersprojecten uit te voeren.

Praktisch

Het gaat daarbij voornamelijk om de uitvoering van praktische projecten. Zo voeren zij praktische klussen uit voor iemand die dat zelf niet meer kan wegens fysieke beperkingen, weinig financiële middelen en zonder sociaal netwerk.
Denk aan behangen, schilderen, laminaat leggen, opruimen, schoonmaken, tuinwerkzaamheden, etc.

Wat?

We zoeken

• Behangers
  • Laminaatleggers
  • Opruimers
  • Schilders
  • Schoonmakers
  • Timmerlieden
  • Tuiniers
  • Verhuizers

Interesse?

• Spreekt deze vorm van projectmatig vrijwilligerswerk je aan? Nieuwe flexwerkers zijn van harte welkom!
  • Voor informatie over deze vacature kun je terecht bij Ruud Herder: 06-20 84 12 62 (bereikbaar maandag, dinsdag, donderdag).
  • Je motivatie voor deze vacature zien wij graag tegemoet op: info@presentheerhugowaard-langedijk.nl
  • Meer informatie over de achtergrond, werkwijze en het concept van Present vind je hier