Projectleider (vrijwillig)

10-02-2019

Wat ga je doen

Als projectleider ben je de spin in het web rondom een project. Je bent betrokken bij de voorbereiding en het contact met de aanvragende zorgprofessional. Je inventariseert wat er nodig is en wie er nodig is om het project uit te voeren en maakt afspraken over wie wat doet en wanneer en zet alles in een planning. Op de dag dat het project wordt uitgevoerd begeleid je de vrijwilligers bij de werkzaamheden en zorgt dat alles op rolletjes loopt. Nadat iedereen voldaan is en de hulpontvanger blij is met het resultaat doe je ter afronding een evaluatie.

Wie ben jij?

Je gaat graag met mensen om. Je vindt het leuk om te organiseren en te regelen en/of om je talent op dit gebied in te zetten en te ontwikkelen. Dat mag in het kader van een stage zijn, of, gewoon omdat je het leuk vindt. Het is voor jou geen probleem om initiatief te nemen als de situatie er om vraagt, en je bent iemand met praktische ideeën.
In het bezit zijn van een rijbewijs is gewenst, want je bezoekt geregeld klusadressen en brengt er ook klusmaterialen naar toe.

Wat bieden wij je

We betalen je in waardering, want we zijn ongelooflijk blij met je. En jij met deze bijzonder leuke baan in een klein maar oergezellig team waar we samen mooie projecten tot stand brengen in een ontspannen sfeer en waar we ook regelmatig proosten op onze successen. En ook niet onbelangrijk, je kunt je talenten bij ons inzetten en ontwikkelen en daarbij gebruik maken van ons netwerk.

Wie zijn wij

Stichting Present Heerhugowaard-Langedijk stelt zich tot doel het bewustzijn hulp te kunnen ontvangen en te geven aan een ander te vergroten. Dat doen we door het organiseren van kortlopende hulpprojecten. Dat kan een klus bij iemand in huis of in de tuin zijn, maar het kan ook gaan om een meer sociaal project zoals het organiseren van een activiteit voor een kwetsbare groep.

Meld je aan!

Contactpersoon: Ruud Herder, algemeen coördinator