Deelnemer Present Sing-A-Long

Ben je muzikaal, vind je het leuk om te zingen en op zoek naar musiceren met anderen voor verschillende doelgroepen? Present biedt je hiervoor de mogelijkheden!
Zie hier een verslag van een eerder optreden van 2019 (naam project is gewijzigd).

Samen met anderen

De muziekgroep van Present Heerhugowaard-Langedijk is samengesteld uit mensen die zich of individueel bij Present Heerhugowaard-Langedijk hebben gemeld als vrijwilliger, of elkaar toevallig zijn tegengekomen. En ze hebben een gemeenschappelijk talent, ze vinden het leuk om voor en met elkaar te musiceren! Op basis van hun beschikbaarheid zetten zij zich regelmatig in wisselende samenstelling als groep in om met elkaar muziekprojecten uit te voeren.
Je hoeft geen professionele muzikant te zijn, wel nodigen we je graag eerst even uit op gesprek op kantoor om kennis te maken.

Locaties

Waar wordt opgetreden? Denk aan: woonzorgcentra of woongroepen voor mensen met een verstandelijke beperking. Overal waar gezellige mensen wonen, die het ook leuk vinden om mee te zingen of mee te jammen met dit project!

Wat?

We zoeken

• Gitaristen
  • Pianisten
  • Fluitisten
  • Zangers/zangeressen
  • En wie weet wat jouw muzikale talent is?

Interesse?

• Spreekt deze vorm van projectmatig vrijwilligerswerk je aan? Nieuwe muzikanten zijn van harte welkom, kom vooral langs voor een kennismakingsgesprek.
  • Voor informatie over deze vacature kun je terecht bij Ruud Herder: 06-20 84 12 62 (bereikbaar dinsdagmiddag, woensdagmiddag en vrijdag).
  • Je motivatie voor deze vacature zien wij graag tegemoet op: info@presentheerhugowaard-langedijk.nl
  • Meer informatie over de achtergrond, werkwijze en het concept van Present vind je hier. De koffie staat uiteraard klaar.