Even voorstellen…

21-04-2019

Onze nieuwe projectleidsters praktische klussen!
We zaten een tijdje zonder projectleider praktische klussen maar onlangs dienden zich twee nieuwe projectleidsters aan:
Ilonka Preenen (links op de foto), al werkzaam bij Wonen Plus Welzijn Heerhugowaard, en Lisette Kreijger, die tevens sinds december 2017 de PR verzorgt bij Stichting Present Heerhugowaard-Langedijk.

“Ik was met Lisette in gesprek omdat Wonen Plus Welzijn en Present af en toe samenwerken in verband met het Project Aan de Slag, en toen ontstond spontaan het idee om met elkaar de praktische klussen te gaan leiden”, aldus Ilonka. Ze zal de taak van chauffeur op zich nemen wanneer klusadressen bezocht moeten worden, maar natuurlijk houdt ze zich ook bezig met het organisatorische gedeelte, hetgeen Lisette ook zal doen.

Ervaring
“Ik heb als vrijwilligerscoördinator bij Wonen Plus Alkmaar gewerkt en ben nu sinds twee jaar actief bij Wonen Plus Welzijn. Daar doe ik momenteel het Project Aan de Slag. Dit houdt in dat wij mensen van het AZC bemiddelen naar vrijwilligerswerk. Ik kan deze ervaring goed gebruiken bij Stichting Present”, vertelt Ilonka.

Krachten bundelen
Wonen Plus Welzijn is een maatschappelijke organisatie die zich belangeloos inzet voor iedereen die praktische diensten nodig heeft om op een goede manier thuis te kunnen wonen. Enige tijd geleden zijn we een samenwerking gestart zodat we onze krachten kunnen bundelen.