Present Sing-a-long bij de Meander

22-05-2020

Het zal je maar overkomen. Weken, zelfs maanden verstoken zijn van contact met je dierbaren. Natuurlijk doe je het allemaal om je gezondheid en die van de lieve verzorgers te beschermen. Maar het kan soms lastig zijn om de moed er in te houden. Ook voor de bewoners van zorgcomplex Meander in Noord-Scharwoude.

Onze muzikanten Loes, Margriet en Flip van Present Sing-A-Long hoefden dan ook niet lang na te denken toen men ons verzocht wat vrolijkheid te komen brengen met onze muziek. Ze stelden een lijst met liedjes samen en vrijdag 15 mei was het zover. Met meezingers van weleer zoals Ranja met een rietje met Sophietje, Marina en Dans je de hele nacht met mij, strooiden onze Presenters wat vrolijkheid in de 3 huiskamers van het complex.

Al was het op afstand, wij hebben genoten van de mooie ontmoetingen die er zijn geweest en de vrolijke gezichten die we hebben achtergelaten. We hebben de dag weer net even wat leuker kunnen maken voor een waardevolle groep Langedijkers! Met heel veel dank aan Loes, Margriet en Flip!