Kledinginzameling

De kledinginzameling is een van de manieren waarmee wij geld inzamelen. Dit is belangrijk om ons werk voort te zetten en zo mensen in Heerhugowaard en Langedijk te kunnen blijven ondersteunen.

U kunt ook uw steentje bijdragen door uw oude kleding, huishoudtextiel en schoenen te doneren aan Stichting Present. Het komt ten goede aan mensen die in de knel komen en even een zetje in de rug kunnen gebruiken, zodat zij weer mee kunnen doen in onze maatschappij.

De kledingcontainers waar u uw kleding, huishoudtextiel en schoenen in kunt gooien vindt u bij:

Parkeerterrein Intratuin
Zuidpoort 1
Heerhugowaard

De Dionysiuskerk
Middenweg 248
Heerhugowaard

Heilige Familiekerk
Jan Glijnisweg 30
Heerhugowaard – ’t Kruis

Kerkelijk Centrum “De Regenboog”
Bovenweg 91
Sint Pancras

Dierenkliniek ’t Ossehoofd
Voorburggracht 228
Zuid-Scharwoude

De kleding krijgt een nieuwe bestemming. Na een eerste selectie en eventuele reparatie wordt de beste kleding te koop aangeboden via tweedehands winkels (niet in Heerhugowaard en omstreken). De rest gaat naar het Oostblok of Afrika, terwijl versleten kleding wordt hergebruikt, bijvoorbeeld in de papierindustrie. Met de opbrengst financiert de stichting allerlei sociale projecten in Heerhugowaard en Langedijk.

Kunt u het niet inleveren in een van deze containers of heeft u heel veel, dan kun u contact met ons opnemen door te bellen met Ruud Herder, telefoon 06-20 84 12 62 of stuur een email naar info@presentheerhugowaard-langedijk.nl, dan komen wij het bij u ophalen.

Kleding graag inleveren in gesloten zak en schoenen per paar gebonden.