Wat doet Present?

Vind jij het fijn om samen met anderen iemand te helpen? We organiseren vrijwilligersprojecten met waardevolle ontmoetingen!

Lees meer over onze werkwijze

Alleen of samen met vrienden, collega’s of gezin kan je iets voor een ander betekenen. We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Neemt contact op

Present Verhalen

“Dat mensen dit voor je doen! Zo’n dag geeft je zo’n boost. Het gevoel dat je er toch niet alleen voor staat.”

Ook in Coronatijd zijn we Present! Lees hier wat de mogelijkheden zijn in Coronatijd.

Lees meer over bijzondere ontmoetingen & mooie verhalen

Ik wil helpen!

• Wanneer het jou uitkomt!
      • Samen een bijzondere ervaring
      • Voor iemand die de hulp echt nodig heeft.

Neem contact met mij op!

hulpvraag aanmelden

• Hulp voor een klus, activiteit of uitje.
    • Inzet van een groep voor jouw cliënt.
    • Professionele begeleiding van vrijwilligers.
  • Meer informatie

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

12/05/21

Stichting Present Hilversum zoekt een penningmeester. Herken je je in het profiel? Neem dan contact op met bestuur@presenthilversum.nl

stichtingpresent.nl/hilversum/wp-content/uploads/sites/175/2021/05/Penningmeester-Present-Hilvers...
... Lees meerLees minder

10/05/21

Dit gezellige en slimme friend4friendduo gaat, als vrijwilligerswerk, een onderzoek voor de Politie Hilversum doen. Vandaag werden ze rondgeleid bij de politie en morgen gaan ze samen van start met hun onderzoek. Stichting Present is blij met deze match! Interesse in @friend4friend? stichtingpresent.nl/hilversum/f4f/

#friend4friend MDT #jongeren #vrijwilligerswerk #maatjesproject #nieuwkomers #integreren #participatie
... Lees meerLees minder

Dit gezellige en slimme friend4friendduo gaat, als vrijwilligerswerk, een onderzoek voor de Politie Hilversum doen. Vandaag werden ze rondgeleid bij de politie en morgen gaan ze samen van start met hun onderzoek. Stichting Present is blij met deze match! Interesse in @friend4friend? https://stichtingpresent.nl/hilversum/f4f/

23/04/21

Kon je een foto maar niet alleen laten zien maar ook laten horen. Dan hoorde je nu het zachte geneurie van de jongeman die niet op deze foto staat. Maar die wel dankzij Ries en Klaas van de Morgensterkerk een nieuwe vloer heeft in zijn huisje. Hij leefde al een dik half jaar op een kale grond. Vanwege veel zorgen lukte het hem niet om zelf zijn vloer te doen. Klaas en Ries zouden een dag helpen. Maar toen was het nog niet af dus kwamen ze nog twee keer terug. En nu is alles klaar: kamer, gang, keuken en slaapkamer. Bij het laatste stukje kreeg de jongeman het een beetje moeilijk. Het hele huis overhoop maakte hem onrustig. Gelukkig kwam er hulp en kon hij het laatste stukje zelfs meehelpen. Neuriënd legde hij zelf de laatste planken aan terwijl het kort daarvoor nog zo druk was in zijn hoofd. Ries en Klaas, jullie zijn geweldig. Jullie hebben én zijn vloer gelegd én hem aan het neuriën gekregen. Een klein begin wat hopelijk leidt tot meer rust in zijn leven. ... Lees meerLees minder

Kon je een foto maar niet alleen laten zien maar ook laten horen. Dan hoorde je nu het zachte geneurie van de jongeman die niet op deze foto staat. Maar die wel dankzij Ries en Klaas van de Morgensterkerk  een nieuwe vloer heeft in zijn huisje. Hij leefde al een dik half jaar op een kale grond. Vanwege veel zorgen lukte het hem niet om zelf zijn vloer te doen. Klaas en Ries zouden een dag helpen. Maar toen was het nog niet af dus kwamen ze nog twee keer terug. En nu is alles klaar: kamer, gang, keuken en slaapkamer. Bij het laatste stukje kreeg de jongeman het een beetje moeilijk. Het hele huis overhoop maakte hem onrustig. Gelukkig kwam er hulp en kon hij het laatste stukje zelfs meehelpen. Neuriënd legde hij zelf de laatste planken aan terwijl het kort daarvoor nog zo druk was in zijn hoofd. Ries en Klaas, jullie zijn geweldig. Jullie hebben én zijn vloer gelegd én hem aan het neuriën gekregen. Een klein begin wat hopelijk leidt tot meer rust in zijn leven.

Comment on Facebook

Toppers

Kanjers zijn het!!

Onze samenwerkingspartners:

Tukkie Tuk: "Ik vind Stichting Present echt een aanwinst voor Hilversum!”"