Wat doet Present?

Vind jij het fijn om samen met anderen iemand te helpen? We organiseren vrijwilligersprojecten met waardevolle ontmoetingen!

Lees meer over onze werkwijze

Alleen of samen met vrienden, collega’s of gezin kan je iets voor een ander betekenen. We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Neemt contact op

Present Verhalen

“Dat mensen dit voor je doen! Zo’n dag geeft je zo’n boost. Het gevoel dat je er toch niet alleen voor staat.”

Lees meer over bijzondere ontmoetingen & mooie verhalen

Ik wil helpen!

• Wanneer het jou uitkomt!
      • Samen een bijzondere ervaring
      • Voor iemand die de hulp echt nodig heeft.

Neem contact met mij op!

hulpvraag aanmelden

• Hulp voor een klus, activiteit of uitje.
    • Inzet van een groep voor jouw cliënt.
    • Professionele begeleiding van vrijwilligers.
  • Meer informatie

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

02/07/21

Gisteren hebben Merel en Aya, een duo van friend4friend van Present Hilversum, samen met Reneé Peels, teamchef van de Politie Hilversum meegedaan aan een interview over vrijwilligerswerk voor de Gooi en Eembode Merel en Aya zijn aan elkaar gekoppeld door friend4friend en goede vriendinnen geworden. Samen doen ze een onderzoek namens de politie in Hilversum-Oost over hoe de verbinding in deze wijk is tussen nieuwkomers en oorspronkelijke Hilversummers en hoe de politie het gevoel van samenhang en veiligheid kan stimuleren. Geweldig hoe deze dames, met hulp en steun van de politie en de coördinator van friend4friend, aan zo'n mooi onderzoek kunnen werken en daardoor betekenisvol vrijwilligerswerk kunnen doen als voorbereiding op hun toekomst. Merel en Aya vertellen in het interview over hun eerste ontmoeting en bijzondere band over culturele grenzen heen.
Achtergrond: In samenwerking met de Gemeente Hilversum zorgt de #vrijwilligerscentrale van Versa Welzijn dat er een serie dubbelportretten geplaatst worden in de Gooi en Eembode op de gemeentepagina Raadhuis aan huis om vrijwilligerswerk extra te promoten in het jaar van de vrijwillige inzet. Ook komt er (in augustus) een filmpje van dit interview op facebook en youtube via Hilversum Mediastad
Meedoen? Mail naar friend4friend@presenthilversum.nl of whatsapp 06-21925630
... Lees meerLees minder

Gisteren hebben Merel en Aya, een duo van friend4friend  van Present Hilversum, samen met Reneé Peels, teamchef van de Politie Hilversum  meegedaan aan een interview over vrijwilligerswerk voor de Gooi en Eembode  Merel en Aya zijn aan elkaar gekoppeld door friend4friend en goede vriendinnen geworden. Samen doen ze een onderzoek namens de politie in Hilversum-Oost over hoe de verbinding in deze wijk is tussen nieuwkomers en oorspronkelijke Hilversummers en hoe de politie het gevoel van samenhang en veiligheid kan stimuleren. Geweldig hoe deze dames, met hulp en steun van de politie en de coördinator van friend4friend, aan zon mooi onderzoek kunnen werken en daardoor betekenisvol vrijwilligerswerk kunnen doen als voorbereiding op hun toekomst. Merel en Aya vertellen in het interview over hun eerste ontmoeting en bijzondere band over culturele grenzen heen.
Meedoen? Mail naar friend4friend@presenthilversum.nl of whatsapp 06-21925630
24/06/21

Het was weer een kleurrijke week bij Present Hilversum. De dames van het flexteam gingen in de stromende regen opgewekt aan de slag in de tuin van een meneer die niet zelf in staat is om zijn tuin te doen maar wel een lekkere boterkoek kon serveren bij de koffie. En de jongeren van de Morgenster, Bethlehemkerk en Regenboogkerk gingen raamschilderen bij Gooiers Erf en maakten de mooiste afbeeldingen. De ouderen van Gooiers Erf genoten van de interactie met de jongeren. Het was weer een week vol win/win! ... Lees meerLees minder

Comment on Facebook