Wat doet Present?

Vind jij het fijn om samen met anderen iemand te helpen? We organiseren vrijwilligersprojecten met waardevolle ontmoetingen!

Lees meer over onze werkwijze

Alleen of samen met vrienden, collega’s of gezin kan je iets voor een ander betekenen. We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Neemt contact op

De verhalen van Present

Een leuke klus, een gezellige activiteit of op jouw manier iemand helpen zorgt voor een bijzondere dag met een mooie ontmoeting.

Lees hier meer verhalen van Present

Ik wil helpen!

• Wanneer het jou uitkomt!
      • Samen een bijzondere ervaring
      • Voor iemand die de hulp echt nodig heeft.

Neem contact met mij op!

hulpvraag aanmelden

• Hulp voor een klus, activiteit of uitje.
    • Inzet van een groep voor jouw cliënt.
    • Professionele begeleiding van vrijwilligers.
  • Meer informatie

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts. Backup cache in use.
Error: The user must be an administrator, editor, or moderator of the page in order to impersonate it. If the page business requires Two Factor Authentication, the user also needs to enable Two Factor Authentication.
Type: OAuthException
23/03/22

TASJESACTIE

" Het leek wel een beetje Sinterklaas"

Opbrengst 165 tasjes en blije gezichten!

Afgelopen maand hebben we weer onze jaarlijkse Tasjesactie gehouden. Het doel was om tasjes te bezorgen bij de bewoners van Inovum en bij Daklozenopvang Hilversum de Cocon van Kwintes en Inloophuis Wording. Door alle aandacht die er, begrijpelijk, is voor de opvang van gevluchten uit Oekraïne, was de totaalopbrengst iets minder dan vorig jaar.
Maar we zijn toch heel blij om te kunnen vertellen dat we met elkaar voor 75 tasjes hebben gezorgd voor De Cocon en Wording! Ontzettend hartelijk dank! Ook zijn er door leerlingen van het Comenius College Hilversum nog eens 90 tasjes naar Gooiers Erf (Inovum) gebracht via stichting Present.

De reactie van Cocon en Inloophuis Wording:
"De Presenttasjes werden zeer enthousiast ontvangen. Iedereen ging direct kijken wat erin zat. Het leek wel een beetje Sinterklaas. Dus zeker een geslaagd idee. Jullie hebben er vast wel behoorlijk wat werk aan gehad. Dus namens de ontvangers hartelijk dank!"

Op de hoogte blijven van de acties van stichting Present? stichtingpresent.nl/hilversum/
... Lees meerLees minder

TASJESACTIE

Het leek wel een beetje Sinterklaas

Opbrengst 165 tasjes en blije gezichten!

De reactie van Cocon en Inloophuis Wording:

Op de hoogte blijven van de acties van stichting Present? https://stichtingpresent.nl/hilversum/
17/03/22

"Geweldig, wat een leuke dingen hebben jullie in de tasjes gestopt." 90 leerlingen van VWO 3 van het Comenius College Hilversum deden vandaag mee aan de Tasjesactie van Present Hilversum in het kader van Burgerschapsdag! De leerlingen hadden thuis een sponsoractie op touw gezet en kochten daarvan de inhoud voor hun tasje voor de ouderen van Inovum (Gooiers Erf) Hilversum. De tasjes werden gevuld met puzzelboekjes, tijdschriften, zeepjes, legpuzzels, kleurboeken en stukken chocola. Op school werden de tasjes versierd en schreef iedere leerling een persoonlijke kaart aan een oudere. Samen met stichting Present bracht een klein clubje leerlingen alle tasjes naar Gooierserf Hilversum waar ze met accordeonmuziek en applaus werden ontvangen. Geweldige actie waarbij jong en oud elkaar ontmoetten.
#burgerschap #burgerschapsvorming #leerlingen #vrijwilligerswerk #ouderen #actie
... Lees meerLees minder

Geweldig, wat een leuke dingen hebben jullie in de tasjes gestopt. 90 leerlingen van VWO 3 van het Comenius College Hilversum deden vandaag mee aan de Tasjesactie van Present Hilversum in het kader van Burgerschapsdag! De leerlingen hadden thuis een sponsoractie op touw gezet en kochten daarvan de inhoud voor hun tasje voor de ouderen van Inovum (Gooiers Erf) Hilversum. De tasjes werden gevuld met puzzelboekjes, tijdschriften, zeepjes, legpuzzels, kleurboeken en stukken chocola. Op school werden de tasjes versierd en schreef iedere leerling een persoonlijke kaart aan een oudere. Samen met stichting Present bracht een klein clubje leerlingen alle tasjes naar Gooierserf  Hilversum waar ze met accordeonmuziek en applaus werden ontvangen. Geweldige actie waarbij jong en oud elkaar ontmoetten.

Comment on Facebook

Namens de bewoners van Gooiers Erf heel veel dank voor deze leuke actie!

15/03/22

De tasjesactie van Present voor dak-en thuislozen van de opvang de Cocon (Kwintes) en inloophuis Wording èn voor de ouderInovum Inovum is in volle gang! Vandaag en morgen tot 11 uur kunnen er nog tasjes gebracht worden naar ons kantoor aan de Arendstraat 16. Zie stichtingpresent.nl/hilversum/nieuws/tasjesactie2022/ ... Lees meerLees minder

De tasjesactie van Present voor dak-en thuislozen van de opvang de Cocon (Kwintes) en inloophuis Wording èn voor de ouderen van Inovum is in volle gang! Vandaag en morgen tot 11 uur kunnen er nog tasjes gebracht worden naar ons kantoor aan de Arendstraat 16. Zie https://stichtingpresent.nl/hilversum/nieuws/tasjesactie2022/

Onze samenwerkingspartners:

Tukkie Tuk: "Ik vind Stichting Present echt een aanwinst voor Hilversum!”"