Wat doet Present?

Vind jij het fijn om samen met anderen iemand te helpen? We organiseren vrijwilligersprojecten met waardevolle ontmoetingen!

Lees meer over onze werkwijze

Alleen of samen met vrienden, collega’s of gezin kan je iets voor een ander betekenen. We hebben verschillende mogelijkheden voor je.

Neemt contact op

Burendag 25/09

Op Burendag (25/09) willen we zoveel mogelijk tuinen opknappen in Hilversum Oost. Zo zorgen we samen niet alleen voor mooiere wijk, we helpen met elkaar onze buurtgenoten! Help jij mee?

Lees hier meer over Burendag

Ik wil helpen!

• Wanneer het jou uitkomt!
      • Samen een bijzondere ervaring
      • Voor iemand die de hulp echt nodig heeft.

Neem contact met mij op!

hulpvraag aanmelden

• Hulp voor een klus, activiteit of uitje.
    • Inzet van een groep voor jouw cliënt.
    • Professionele begeleiding van vrijwilligers.
  • Meer informatie

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

08/09/21

‘Wij gingen met een gerust gevoel op vakantie. We wisten dat onze moeder regelmatig leuke activiteiten ging doen met haar maatje van Present.’

Naast het feit dat Corona veel eenzaamheid heeft gebracht onder ouderen, zijn de zomermaanden voor veel oudere mensen vaak een periode van nog meer eenzaamheid. Veel mensen zijn op vakantie en activiteiten liggen stil.
Dankzij financiële steun van het Oranje Fonds (Maatjesproject ouderen), Stichting RCOAK en het Fonds Sluyterman van Loo heeft Present in de zomermaanden 12 ouderen gekoppeld aan een maatje die, verdeeld over de zomer, 6 keer een leuke activiteit met elkaar ondernomen hebben. Zo zijn er koppels gaan wandelen, is er koffie gedronken en zijn er spelletjes gedaan. Sommige koppels klikten zo goed dat ze van plan zijn om ook na de zomer elkaar met regelmaat nog op te zoeken.

Fijn dat we met elkaar Present konden zijn. Ook in de zomer!
... Lees meerLees minder

Dankzij financiële steun van het Oranje Fonds (Maatjesproject ouderen), Stichting RCOAK en het Fonds Sluyterman van Loo heeft Present in de zomermaanden 12 ouderen gekoppeld aan een maatje die, verdeeld over de zomer, 6 keer een leuke activiteit met elkaar ondernomen hebben. Zo zijn er koppels gaan wandelen, is er koffie gedronken en zijn er spelletjes gedaan.  Sommige koppels klikten zo goed dat ze van plan zijn om ook na de zomer elkaar met regelmaat nog op te zoeken.

Fijn dat we met elkaar Present konden zijn. Ook in de zomer!
27/08/21

Geweldig. Aya en Merel van friend4friend (van Present) deden mee aan een interview amen met de politie. Merel en Aya trekken een half jaar met elkaar op en doen als vrijwilligerswerk een onderzoek voor de politie in Hilversum. Zowel voor Merel als Aya een hele leuke uitdaging en een mooie manier om zichzelf te ontwikkelen en hun vriendschap vorm te geven.

Meer info of meedoen aan friend4friend? Mail naar friend4friend@presenthilversum.nl
... Lees meerLees minder

Onze samenwerkingspartners:

Tukkie Tuk: "Ik vind Stichting Present echt een aanwinst voor Hilversum!”"