Hulp nodig n.a.v. Corona?

24 maart 2020

Heb je hulp nodig of ken je iemand die hulp nodig heeft naar aanleiding van de gevolgen van het Corona virus? Er zijn vrijwilligers die willen helpen met boodschappen, huisdieren uitlaten en noem het maar op. We helpen graag daar waar het nodig is.

• Ben je een hulpverlener, maatschappelijk werker en/of professional?
    Mail dan naar info@presenthilversum.nl of bel met 06-11063950 (maandagochtend t/m donderdagochtend)
  • Heb je zelf hulp nodig of ken je iemand die hulp nodig heeft?
    Mail dan Anja Wessel of Anneke Bijleveld van Versa Welzijn en de Vrijwillige Thuishulp Hilversum.
    awessels@versawelzijn.nl / abijleveld@versawelzijn.nl
    Je kunt ook bellen: 06- 45 23 24 15 (Anja) of 06 – 49 37 71 71 (Anneke)
  • De Luisterlijn: Direct behoefte aan een luisterend oor?
    Of je nu belt, chat of mailt, de vrijwilligers van de Luisterlijn hebben aandacht voor jou en denken met je mee. Je kunt bellen naar 035 – 624 55 55. En dag en nacht bellen naar 0900-0767 (normaal tarief). Chatten kan elke dag tussen 10.00 en 22.00 uur. via www.deluisterlijn.nl
  • Facebook Corona hulpgroep in Hilversum
    Op Facebook is er een Corona hulpgroep. Iedereen kan zich aanmelden via Facebook
  • Hulp in Hilversum Noordwest
  • In Hilversum Noordwest (postcode 1217) is er een burger initiatief opgezet. Voor meer informatie kan je naar www.samenvoorhilversum.nl

Wil je helpen?
Wil je help bieden? Klik dan hier voor alle mogelijkheden om in Hilversum hulp aan te bieden.