Acties

Doneer je energietoeslag

Hilversummers die de eindjes al aan elkaar moesten knopen, worden deze winter door de hoge energieprijzen extra hard getroffen. Zij zitten soms letterlijk in de kou. Wil jij deze mensen helpen? Doneer dan je energietoeslag en maak het verschil!

Met jouw donatie kan Stichting Present Hilversum, in samenwerking met diverse hulpverleners, hulpprojecten uitvoeren voor Hilversummers die in armoede leven. Denk aan het bevestigen van gratis isolerende gordijnen bij mensen die zelf niet in staat zijn om dit te doen, samen eten met mensen die thuis in de kou zitten of een warme huiswerkplek bieden per buurt voor jongeren in de kou.

Korting op energierekening

Zoals je mogelijk weet, ontvangen alle huishoudens in Nederland met een energieaansluiting in november en december van dit jaar een korting van 190 euro per maand op de energierekening. Dit om de hoge energiekosten te compenseren. Je ontvangt deze toeslag ongeacht de hoogte van je inkomen. Mocht je deze toeslag niet direct nodig hebben: je kunt met jouw donatie echt het verschil maken!