Help je mee op Burendag?

9 september 2020

De jaarlijkse Burendag op 26 september is de uitgewezen gelegenheid om je een mede Hilversummer een helpende hand te bieden. Wil je ook meehelpen ?

In deze coronaperiode hebben veel mensen behoefte aan hulp en aandacht, die anderen hen kunnen geven.

Op Burendag gaan we aan de slag met een schilderklus en een tuinklus, bij mensen die de hulp echt goed kunnen gebruiken. In een gezellige groep van 4/5 mensen werk je een dagdeel om het voor elkaar te krijgen. De lokaties zijn beide in Hilversum en we voeren de klus uit volgens de huidige geldende richtlijnen van het RIVM. Heb je zin om mee te doen en ben je beschikbaar? Dan kun je je aanmelden bij Sebastiaan Hexspoor van stichting Present Hilversum: sebastiaan.hexspoor@presenthilversum.nl.

Tot uiterlijk 16 september kun je je opgeven onder vermelding van je naam, telefoonnummer, e-mailadres en en vanaf hoe laat tot hoe laat je beschikbaar bent. Wij nemen dan spoedig contact met je op. Graag zien we je reactie tegemoet.

[button link=”https://stichting.stichtingpresent.nl/hilversum/contact/” style=”button-donation” target=”_blank” class_pop=”0″ text=”Neem contact met mij op!” ][/button]