Meedoen als bedrijf

Maatschappelijk verantwoord ondernemen & een speciale teamactiviteit

Steeds meer werknemers en ondernemers hechten waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Je wilt als bedrijf meer dan enkel winst maken, je wilt ook iets teruggeven aan de maatschappij. Maar hoe doe je dat en hoe betrek je de werknemers hierin? Dat kan bijvoorbeeld door als bedrijf iets te doen voor het welzijn van de inwoners in de plaats van vestiging. Bijvoorbeeld door de leefbaarheid in een wijk te verbeteren. Of door bij te dragen aan de sociale samenhang en samen iets te doen met en voor mensen aan de rand van de samenleving. Spreekt dat je aan? Dan is Present zeker iets voor jou. We organiseren groene teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw kennis, kunde en wensen verzorgen wij een dag of dagdeel waarbij de complete organisatie voor onze rekening is.

Teamcoaching IKBEN!ZINVOL

Neem met uw (directie- of management)team deel aan een IKBEN!ZINVOL-dag. IKBEN!ZINVOL is een effectieve en ‘duurzame’ vorm van teamcoaching, dus met een maatschappelijk randje. Een IKBEN!ZINVOL-dag ziet er als volgt uit. ’s Ochtends voert het team een (uitdagend) vrijwilligersproject uit in bijzijn van één of twee professionele teamcoaches. De middag staat in het teken van reflectie en evaluatie. Door de spiegel voor te houden, creëert de teamcoach openheid rondom de huidige samenwerking, wordt bevestigd wat goed gaat en wordt de vinger gelegd op ontwikkelingspunten. Zowel individueel als in teamverband krijgt u naast inspiratie een concrete set adviezen c.q. vaardigheden mee. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Win-winsituatie

Present gelooft dat wanneer steeds meer mensen in Nederland naar elkaar omzien, de wereld een stukje mooier wordt voor iedereen. Je doet iets terug voor de omgeving van je onderneming, vooroordelen vervagen en de betrokkenheid bij elkaar groeit. Daarnaast krijgen de hulpvragers een steuntje in de rug en ervaren ze dat ze er niet alleen voor staan. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een teamuitje is altijd maatwerk en we gaan dan ook graag met u in gesprek over de mogelijkheden. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking
  • Teamcoaching IKBEN!ZINVOL: De kosten van een IKBEN!ZINVOL-traject hangen af van uw probleemstelling, de specifieke coachingsdoelstellingen en de omvang van uw team. Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek en een offerte op maat.