Gereedschap gezocht!

9 maart 2021

Vonk in de wijk en Present Hilversum slaan de handen ineen! Met het project Klus & Ontmoet willen we gereedschappen met elkaar delen, ontmoetingen tussen mensen realiseren en elkaar helpen en stimuleren om naar elkaar om te zien. Vonk in de Wijk doet dit door op hun stek aan de Larenseweg een plek te bieden voor buurtgenoten waar men kan klussen en waar men kosteloos gebruik kan maken van de gereedschappen die in de werkplaats beschikbaar zijn.
De vrijwilligers van Present Hilversum gebruiken de gereedschappen om kwetsbare mensen in Hilversum te helpen. Mensen die zelf de gezondheid, het netwerk of de financien niet hebben om de klus geklaard te krijgen. Hierbij kan je denken aan het opknappen van een verwilderde tuin, het verven van een muur, het vervangen van een lamp etc.
Zo kunnen we met elkaar Hilversum een beetje mooier maken!

Om ons project te kunnen realiseren, hebben wij een breed assortiment aan huis en tuingereedschappen nodig. Heb je (elektrisch) gereedschap liggen dat in goede staat is en dat je niet of nauwelijks gebruikt? Wij zijn er erg blij mee! Je kunt de gereedschappen afgeven bij Vonk in de Wijk, Larenseweg 139 in Hilversum. En mocht je later toch een keer die boor of schroevendraaier nodig hebben? Geen probleem! Je bent van harte welkom in de werkplaats van Vonk in de Wijk om je klus te klaren. Namens Vonk in de Wijk en Present Hilversum alvast hartelijk dank!