GEZOCHT: Vrijwilligers die met eenmalige klussen/klusjes mensen in nood willen helpen

25 maart 2019

Een alleenstaande man moet op korte termijn verhuizen naar een vergeelde woning die nog gewit moet worden. Bij een oudere vrouw moeten spullen naar de stort worden gebracht. En weer bij een ouder echtpaar met gezondheidsklachten moet de tuin nodig gesnoeid worden. Veel mensen hebben het geld niet om deze klussen aan te pakken, leven in eenzaamheid of zijn zelf niet fysiek in staat om het klusje te doen. Present heeft het flexteam; een groep enthousiaste vrijwilligers die mensen helpt bij verschillende klussen. In het flexteam kan je zelf aangeven hoe vaak, hoe lang en waarmee je zou willen inzetten. We kijken of de klusvragen dan ook aansluiten bij jouw talenten. Dus wil jij in een paar uur tijd het verschil maken? Help jij samen met ons flexteam mensen in nood met eenmalige klussen? Heb je zin om samen met andere mensen wel eens een keertje de handen uit de mouwen te steken. Neemt dan contact met ons op of meld je aan via de website