Symposium 21 april: Zonder vrijwilligers stort Hilversum in!

14 april 2022
Ter gelegenheid van het afscheid van onze coördinator en man van het eerste uur Sebastiaan Hexspoor organiseert Present Hilversum een symposium op donderdagmiddag 21 april aanstaande in Theater Santbergen, Noorderweg 2-4 in Hilversum: ‘Zonder vrijwilligers stort Hilversum in!’.
Onderwerp van het symposium zijn de uitdagingen waar het sociaal domein voor staat en de toenemende noodzaak om vrijwilligers te betrekken om de samenleving leefbaar te houden.
Aanmelden
Iedereen die actief is in Hilversum of directe omgeving, bijvoorbeeld in het sociaal domein, via een maatschappelijke organisatie of met (potentiele) vrijwilligers, is van harte welkom hierbij aanwezig te zijn. Vooraf aanmelden is noodzakelijk, want het aantal plaatsen is beperkt. Aanmelden via info@presenthilversum.nl.
Programma
Hoofdspreker deze middag is Erik Dannenberg, voorzitter van Divosa en van Present Nederland. We praten aan tafel door over dit onderwerp met vertegenwoordigers van de gemeente Hilversum en van diverse Hilversumse organisaties. We sluiten af met een borrel.
15:30 Inloop met koffie en thee
16:00 Welkom door Joep Mourits, voorzitter