Als bedrijf (MVO-partner)

Present Hilversum is een stichting met als doel om mensen te bewegen voor elkaar klaar te staan. Present richt zicht op de kwetsbaren in Hilversum: de mensen met een beperkt budget, weinig netwerk en/of slechte gezondheid. Present stimuleert vrijwilligers om zich een dag(deel) praktisch of sociaal in te zetten voor deze groep.

Partner worden van Present biedt jouw bedrijf concrete mogelijkheden het MVO-beleid of Social Return in te vullen en is op verschillende manieren mogelijk. Het is een investering in de Hilversumse samenleving. Je zorgt ervoor dat je bedrijf lokale impact heeft door deze kwetsbare groep praktisch of financieel te ondersteunen waardoor deze mensen en de lokale samenleving meer weerbaar wordt.

Interesse? Hieronder lees je wat je bedrijf kan betekenen.

Munten

• Club van 100.

Voor 100 euro per jaar word je lid van de Club van 100 van Present Hilversum en wordt de naam van je bedrijf op onze website vermeld. Met dit geld financieren wij vrijwilligersprojecten.

• Steun een project.

Voor 500 euro financier je de uitvoering van een specifiek vrijwilligersproject. De naam van je bedrijf en een beschrijving van het door jullie gefinancierde project wordt op onze website vermeld, voorzien van beeldmateriaal. Een deel van een project sponsoren is ook mogelijk.

Mensen

• Een bedrijfs- of teamuitje.

Present organiseert voor de medewerkers van je bedrijf een zinvol bedrijfs-of teamuitje door je als team een dag praktisch of sociaal in te zetten voor mensen uit onze doelgroep. Bijvoorbeeld: Present organiseert -tegen een vergoeding – een dagje uit met mensen uit een bepaalde instelling. De medewerkers van je bedrijf zorgen voor de uitvoering en invulling van die dag. Dit samenwerkingsproject wordt, voorzien van beeldmateriaal, op onze website vermeld.

Middelen

Stel materiaal/producten van je bedrijf beschikbaar voor vrijwilligersprojecten. Bijvoorbeeld: materiaal/gereedschap dat nodig is om een huis-of tuin op te knappen.

Maatwerk

Natuurlijk is ook een andere vorm van samenwerking mogelijk. Graag komen we bij je langs om samen te bespreken wat het beste past bij jullie bedrijf en medewerkers. Je kunt ons bereiken door te mailen naar info@presenthilversum.nl

Meer

Stichting Present heeft de ANBI-status. Financiële steun is dus -onder voorwaarden- fiscaal aftrekbaar.

Voor contact: Sebastiaan Hexspoor en Carine Heinhuis (coördinatoren Present Hilversum) 06-11063950 coordinator@presenthilversum.nl/

MVO Partnerschap met Present biedt u een manier om van grote betekenis te zijn in de plaats waar u gevestigd bent.

Neem contact met mij op! Overzicht van onze partners