Als Fannoot

Present Hilversum maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen met een verhoogde kwetsbaarheid die hulp kunnen gebruiken. Daar word je toch blij van! Om een blijvende impact te hebben zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Daarom hebben we als Present de Fannoot in het leven geroepen.
Het woord Fannoot is een knipoog naar een fan en een vennoot. Een fan heeft enthousiasme en liefde voor zijn club of merk. Een vennoot is mede-eigenaar van een organisatie en heeft hierin aandelen.

Als Fannoot ben je enthousiast over het werk van Present, vind je het belangrijk dat er blijvend wordt omgekeken naar kwetsbare mensen in Hilversum en wil je hier graag een aandeel in hebben door financieel je steentje bij te dragen. Je bent dan ook ontzettend belangrijk voor ons als Fannoot, want dankzij jou kunnen we Present blijven in Hilversum!

Waarom Fannoot worden?

Op dit moment organiseren we als Present een groeiend aantal projecten per jaar. We investeren tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste krachten nodig. Dat kost geld. Ben jij fan van Present en wil je ons financieel ondersteunen? Meld je hier dan snel aan als Fannoot.

Aanmelden als fannoot