Zomerparel

De zomer is een heerlijke tijd met vakanties, leuke uitjes naar de dierentuin of het pretpark, ijsjes eten met z’n allen, van de glijbaan in het zwembad en ga zo maar door. Maar wat doe je als gezin als er geen geld is om deze dingen te doen? De zomer kan heel lang duren als de mensen om je heen wél op vakantie gaan en wél dit soort leuke dingen ondernemen.
Stichting Present Hoeksche Waard organiseert deze zomer voor het eerst een zomerparel actie om de zomer voor een aantal Hoeksche Waardse gezinnen een beetje zonniger te maken. Hierbij worden er zomertassen samengesteld door vrijwilligers en deze komen terecht bij Hoeksche Waardse gezinnen die wel een schouderklopje of een steuntje in de rug kunnen gebruiken.

Inhoud van de zomertas

Als vrijwilliger maak je een leuke zomertas voor een gezin. Denk aan een bon voor een ijsjes winkel, zomerspeelgoed, zonnebrand, pet, zonnebril of een mooi strandlaken. Wees lekker creatief en maak er een mooie verrassende tas van!
Na de aanmeldingen zullen wij je meer informatie geven om een passende tas samen te stellen voor het gezin.

Informatie en aanmelden vrijwilliger

– Vrijwilligers die graag een zomertas willen samenstellen kunnen hier meer info vinden en aanmelden.

Informatie en aanmelden gezinnen door hulpverleners

– Hulpverleners die gezinnen begeleiden die graag een zomertas ontvangen kunnen hier meer info vinden en aanmelden.