Rabo ClubSupport

14-10-2020

Ons doel

Om tot een goede match tussen vrijwilligers die zich willen inzetten en de zorgvragers tot stand te brengen is een goede coördinatie en voorbereiding van belang. Dit brengt kosten met zich mee . Vaak hebben hulpvragers onvoldoende financiële middelen om voor benodigdheden tbv het werk te zorgen. De te ontvangen middelen zullen hiervoor ingezet worden.

Over Stichting Present Hoeksche Waard

Ervaring leert dat heel veel mensen een bijdrage willen leveren aan de samenleving, maar door t ontbreken van tijd en niet openstaan voor structurele inzet. Aan de hand van de wensen van de bv vriendengroep, afdeling of gezin. Present HW zoekt hierbij Iom maatschappelijke org. het juiste hulpvraag bij. Waarbij naast de geboden hulp de verbinding door in gesprek te gaan de hulpvrager, mede voor beiden verrijkend werkt. Hoe mooi is het om zo bijtedragen aan de INCLUSIEVE SAMENLEVING IN DE HW!

Hoe werkt het stemmen in de app?

Door in te loggen in de app of op onze website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

1. Log in en ga via ‘Zelf regelen’ naar ‘Lidmaatschap’ en druk daarna op de knop ‘ClubSupport’.
  2. Druk op ‘Selecteer je favoriete clubs’ om vervolgens naar de deelnemers te gaan.
  3. Kies minimaal drie en maximaal vijf clubs en druk dan op ‘Stap 2’.
  4. Verdeel vijf stemmen over de door jouw gekozen clubs.
  5. Druk daarna op ‘Stemmen indienen’ om je stem uit te brengen.