Aanmelden Actie Zomerpakket voor hulpverleners/verwijzers

Je cliënt aanmelden kan via onderstaand formulier. Natuurlijk gaan we vertrouwelijk om met de gegevens. We vragen je om het aanmeldformulier zo uitgebreid mogelijk in te vullen met de gegevens van de kinderen (jongen/meisje en leeftijd) en tips mee te geven aan de groep waar ze aan kunnen denken. Weet je bijvoorbeeld wat de moeder of vader voor hobby’s heeft? Of wat de kinderen graag doen aan spelletjes? Hoe meer details, hoe beter; dan kan het ook echt een pakket op maat worden!

Concreet

• Aanmelden door jou als hulpverlener kan tot uiterlijk 24 mei;
  • In verband met de AVG vragen we je om toestemming aan het gezin te vragen voor het doorgeven van de gegevens;
  • We doen ons best om alle aangemelde gezinnen ook te verrassen met een zomerpakket. Maar, beloof jouw cliënten nog niets totdat je van ons hoort dat het doorgaat;
  • Om de actie qua grootte beheersbaar te houden, kunnen alleen gezinnen/alleenstaanden met kinderen (max. 18 jaar en minimaal 1 kind die nog naar de basisschool gaat) worden aangemeld, dus geen alleenstaanden/1-persoonshuishoudens;
  • In juni laten we weten welke gezinnen inderdaad een pakket gaan ontvangen en kunnen de samenstellers aan de slag!

Aanmeldformulier zomerpakketten - voor hulpverleners

Ja, ik meld graag het gezin dat ik begeleid aan voor een zomerpakket!
  • Naam van het gezin dat graag een zomerpakket ontvangt (alleen voornaam mag ook, als er anders een privacy-probleem ontstaat)
  • Belangrijk: Vermeld hieronder het geslacht en de leeftijd van alle gezinsleden (moeder en/of vader en alle thuis(in)wonende kinderen). Dit helpt de groep om het pakket zo goed mogelijk op het gezin af te stemmen. Namen zijn niet nodig.
  • De waarde van het pakket ligt tussen de € 25,- en € 50,-
    Present gebruikt deze gegevens alleen voor deze actie