Het Boetje van Present

Dinsdag t/m vrijdag, 10.00 – 14.00 uur

Inbreng van kleding is mogelijk op dinsdag t/m vrijdag van 10uur tot 13.30uur (via winkel). De enige voorwaarden die wij stellen aan inbreng van kleding en schoeisel is dat het schoon (gewassen) en heel is, geen gebruikt ondergoed en sokken.

Inbreng van kringloop is dinsdag en vrijdag van 10uur tot 12uur (via zijdeur Doet en Ontmoet).

In Het Boetje van Present kan iedereen terecht voor goede tweedehands kleding, schoenen, laarzen, tassen, sieraden, linnengoed en gordijnen. Ook worden er op kleine schaal huishoudelijke artikelen aangeboden. Omdat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om een boek te kunnen kopen, is er een boekenhoek gecreëerd met tweedehands boeken, voor volwassenen en kinderen. Er zijn ook diverse gezelschapsspellen en puzzels beschikbaar.

Iedereen kan voordelig winkelen in Het Boetje van Present!

Iedere week is er een enthousiaste groep vrijwilligers die diverse werkzaamheden in Het Boetje van Present uitvoert.
We zijn dankbaar voor deze groep en heel erg blij dat zij zich keer op keer hiervoor willen inzetten.
De coördinatie van deze vrijwilligersgroep is in handen van Monique de Vries-Bosmans.

Als je vragen hebt kunnen deze vaak in de winkel al beantwoord worden. Lukt dit niet, dan kun je via onderstaand e-mailadres contact zoeken.

Velen hebben hun weg al gevonden naar Het Boetje van Present en we hopen jou ook een keer te ontmoeten.

Kom gezellig kijken, je bent van harte welkom!

Brugstraat 35, 1775 BD Middenmeer
Tel: 06-27154378 (bereikbaar tijdens openingstijden)
boetje@presenthollandskroon.nl