’t Boetje van Present

In het Boetje van Present kunt u terecht voor goede tweedehands kleding, schoenen, laarzen, tassen, sieraden, linnengoed en gordijnen. Ook worden er op kleine schaal huishoudelijke artikelen aangeboden. Omdat het niet voor iedereen vanzelfsprekend is om een boek te kunnen kopen, is er een boekenhoek gecreëerd met tweedehands boeken, voor volwassenen en kinderen. Er zijn ook diverse gezelschapsspellen en puzzels beschikbaar. Iedereen kan voordelig winkelen in het Boetje van Present!

Bezoekers die te maken hebben met bijvoorbeeld Schuldhulpverlening, de Voedselbank of budgetbeheer, een Wajong,- of bijstandsuitkering genieten, alleen AOW hebben (geen pensioen) of asielzoeker zijn, kunnen een pasje krijgen. Met dit pasje krijgt u standaard 50% korting op kleding en schoeisel. Voor een pas moet er een inschrijving plaatsvinden; hiermee komt u in ons klantenbestand.

Iedere week is er een enthousiaste groep vrijwilligers die diverse werkzaamheden in het Boetje van Present uitvoert. We zijn dankbaar voor deze groep en heel erg blij dat zij zich keer op keer hiervoor willen inzetten. De coördinatie van de vrijwilligersgroep is in handen van Linda Biersteker, die ook als projectleider van Present actief is.

Als u vragen heeft kunnen deze vaak in de winkel al beantwoord worden. Lukt dit niet, dan kunt u via onderstaand e-mailadres contact zoeken.

Velen hebben hun weg al gevonden naar het Boetje van Present en we hopen u ook een keer te ontmoeten. Kom gezellig kijken, u bent van harte welkom!

Dinsdag 09.00 – 12.00 uur
Woensdag 13.30 – 16.00 uur