Boetje open op afspraak

08-03-2021

Het Boetje van Present gaat open op afspraak. Onze vrijwilligers kunnen niet wachten om weer klanten te mogen ontvangen. De winkel is geopend op donderdag en vrijdag van 10.00 tot 14.00 uur.

U kunt een afspraak maken door te bellen naar 06-82920240. Voor een winkelafspraak op donderdag kunt u bellen op woensdag tussen 10.00 en 14.00 uur. Voor een winkelafspraak op vrijdag belt u op donderdag tussen 10.00 en 14.00 uur. Alleen klanten die van tevoren een afspraak hebben gemaakt mogen de winkel betreden.

U kunt 30 minuten winkelen, daarna wordt u verzocht de winkel te verlaten om ruimte te maken voor de volgende klant. Kom alleen, zonder kinderen. Indien u afhankelijk bent van een ander, omdat u bijvoorbeeld in een rolstoel zit of slecht ter been bent, mag u dit aangeven bij het maken van de afspraak. Er mogen maximaal twee klanten per keer in de winkel. Houd altijd 1,5 meter afstand van elkaar en onze vrijwilligers. In de winkel is het verplicht een mondkapje te dragen.

Op donderdag en vrijdag zijn we ook open voor kledinginbreng. Dit kan tussen 10.00 en 14.00 uur worden ingeleverd via de zijdeur. Hier zal een tafel klaarstaan waar u de spullen kunt neerzetten.

Hopelijk tot snel bij Het Boetje van Present.