Present tijdens lockdown

31-12-2021

Ook tijdens de lockdown zijn we ‘present’. We hebben in deze laatste week van het jaar maar liefst drie projecten kunnen organiseren, waaronder een straatklus in Wieringerwerf.

Coördinator Dominique Groen: “We hadden mooi weer, een ervaren stratenmaker en een goed humeur!” We zijn dankbaar dat juist nu mensen zich willen blijven inzetten voor een ander. En wat een mooi resultaat!

Present met jouw talent

Voor mensen die te maken hebben met armoede, een slechte gezondheid of een sociaal isolement stapelen problemen zich soms op. Wat is het dan belangrijk om even een praktisch zetje in de rug te krijgen. Gelukkig willen veel mensen graag wat voor een ander betekenen. Maar ze hebben niet altijd tijd of weten niet bij wie. Geldt dat ook voor jou, je vrienden, je collega’s of je teamgenoten? Via Stichting Present kun je jouw/jullie talent op jouw tijd inzetten, om kwetsbare mensen in je directe omgeving concreet te helpen. Daarmee geef je in één dag(deel) niet alleen praktische hulp of aandacht, maar ook weer perspectief.

Wil je ook kennismaken met Present? Meld je aan en ervaar het zelf!

Laat je inspireren! Volg ons op Facebook.