Zomerpakketten voor gezinnen die niet op vakantie kunnen

De zomer is voor veel mensen een tijd van gezellige dagjes uit of op vakantie in binnen- of buitenland. Maar voor sommige Houtense gezinnen is de zomertijd niet zo’n leuke periode omdat ze het niet breed hebben. Voor deze gezinnen willen we de zomer net een beetje zonniger maken door hen te verrassen met een vrolijk zomerpakket.

We zoeken u, als groep, gezin of individu. Wilt u een pakket samenstellen met tegoedbonnen voor ijsjes, zwembad, bioscoop, terrasje en met zomers speelgoed, tijdschriften en wat u zelf aan leuks kunt bedenken? Wij zorgen ervoor dat via Buurtgezinnen het pakket bij een gezin terechtkomt dat dit steuntje goed kan gebruiken. U kunt er ook voor kiezen een pakket te sponsoren. Dan stellen wij er een voor u samen. Neem dan contact met ons op via het e-mailadres info@presenthouten.nl.

Lever vóór 13 juli het pakket in bij het Wereldhuis in Houten. Dit kan iedere werkdag tussen 10.00 en 12.00 uur. Schikken deze tijdstippen u niet, dan kunt u ook een inleverafspraak maken via info@presenthouten.nl.

In het kort:
Pakketwaarde: tussen € 25 en € 50.
Inleveren: t/m vrijdag 12 juli 2019 (elke werkdag tussen 10.00-12.00 uur).
Locatie: het Wereldhuis, Dijkhoeve 1, Houten.
Sponsoring of informatie: info@presenthouten.nl.