Mediatalent gezocht voor projecten!

24-06-2019

Vanuit heel de gemeente Kampen is er, door allerlei soorten groepen, aanbod om te helpen. Zelfs zoveel, dat het bijna lijkt alsof het ‘gewoon’ is. En dat is het allerminst! Van kringen, tot buren, tot groepen vrienden, leerlingen, allerlei soorten groepen zetten zich in voor hun medemens via Present Kampen. We hebben de laatste 2 maanden een overvloed aan projecten mogen matchen waarvan er inmiddels al 43 afgeronde groepsprojecten te tellen zijn. We zijn daar soms, zoals vandaag, gewoon nog af en toe even stil van.

We hebben echt dringend behoefte aan iemand die ons team wil komen versterken met zijn of haar multimedia talent. Dit omdat we graag de groepen, door middel van een klein berichtje en een foto van het project, in het zonnetje willen blijven zetten. Heb jij affiniteit met social media, vind je het leuk om berichtjes te plaatsen op Instagram, Facebook, Twitter en kun je misschien overweg met het programma Mail Chimp? Dan zoeken wij jou!

Geïnteresseerd?! Bel ons vrijblijvend (06-50970300) of doe een mailtje naar info@presentkampen.nl We zien je graag!