Kom erbij week! 27-09 t/m 8-10

19-09-2019

KOM ERBIJ tijdens de ‘Week van de Eenzaamheid’

Van vrijdag 27 september t/m dinsdag 8 oktober organiseert Humanitas samen met onder andere ons van Present Kampen en andere (maatschappelijke) organisaties de ‘KOM ERBIJ WEEK’. Deze week is bedoeld voor alle inwoners van de gemeente Kampen en is een goede gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten en te ontdekken welke activiteiten er aangeboden worden in Kampen.
Humanitas zet zich actief in voor de strijd tegen eenzaamheid. Daarom hebben zij voor het vierde jaar op rij het initiatief genomen om in de landelijke ‘Week tegen Eenzaamheid’ een KOM ERBIJ-evenement in Kampen te organiseren.

Gevarieerd aanbod activiteiten voor alle leeftijden
Dit jaar beginnen de activiteiten al op vrijdag 27 september en duren t/m 8 oktober. Alle activiteiten zijn te vinden op www.erbijkampen.nl of op de flyer, deze is af te halen bij Welzijn Kampen (Burgwal 45) of in de Bibliotheek (Oudestraat 216).
De activiteiten variëren van de theatervoorstelling van Henk Boogaard, optreden van Delta Rumble in ‘t Ukien, gezellige middag in het wijkcentrum ‘geWOON! in de buurt tot een spelletjesavond in het restaurant van Myosotis. Kaartjes voor het optreden van Delta Rumble zijn met korting te koop via de website www.erbijkampen.nl. Alle andere activiteiten zijn gratis te bezoeken.

De diverse activiteiten worden georganiseerd door o.a.: PGVZ, Welzijn Kampen, Bibliotheek Kampen, Stichting Present Kampen, Humanitas,  IJsselheem, GewoonZorg, Home-Start en Mamacafé.