Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is een samenwerking met Present Kampen de overweging waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf. Collega’s werken met elkaar in een heel andere setting. Teambuilding op zijn best!

Deelname aan het lokale vrijwilligerswerk kan op twee manieren:

Maatschappelijk personeelsuitje of teambuilding

Present Kampen organiseert zowel maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes als speciale praktische teambuildingsactiviteiten die echt een verschil maken voor kwetsbare mensen. Daarmee verbindt u niet alleen uw personeel onderling, u maakt ook verbinding met thema’s en hulporganisaties in uw regio. Samen gaat u het gevecht aan tegen zowel lokale armoede en eenzaamheid als uw met uw eigen vooroordelen. Uitgangspunt is de aanwezige kennis, kunde en wensen binnen uw organisatie. Op basis daarvan gaat Present Kampen op zoek naar een passend project met impact. Bijvoorbeeld:
– Met een groep collega’s de woonkamer opknappen van een alleenstaande moeder
– Een team dat pannenkoeken bakt met mensen met een beperking
– Een afdeling die samen met een groep alleenstaande ouderen de dierentuin bezoekt
In samenspraak met uw wensen verzorgen wij een dag of dagdeel. Vervolgens nemen we de complete organisatie voor onze rekening. Kortom: iets heel anders als paintballen of kleiduiven schieten maar wel met impact op zowel uw mensen als de hulpontvangers.  Meer info voor een project op maat? Neem contact op met ons.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij u in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost € 500,- inclusief BTW. Voor groepen van 10 tot 250 deelnemers maken we een maatwerk offerte. Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking
  • Teamcoaching IKBEN!ZINVOL: De kosten van een IKBEN!ZINVOL-traject hangen af van uw probleemstelling, de specifieke coachings doelstellingen en de omvang van uw team. Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek en een offerte op maat.

Ervaringen

Tip: Neem hier 1 of 2 quotes op van een bedrijf wat heeft deelgenomen en /of maak overzicht van bedrijfsnamen.