Goed bezig 4 juli!

09-07-2020

Vrijdag 3 juli zouden we met een groep van 47 jongeren naar Oekraïne vertrekken om daar te bouwen en kinderwerk te doen. Helaas kon dit door de Covid-19 pandemie niet doorgaan. Omdat we ons toch graag wilde inzetten voor de medemens hebben we, in diverse groepjes verdeeld, vrijwilligerswerk gedaan georganiseerd door Stichting Present.  Ons groepje mocht het plein voor de voedselbank van Kampen weer netjes maken. Gewapend met bezems en mesjes, stoffer en blik zijn we aan het werk gegaan. Het onkruid stond er behoorlijk hoog dus we konden al snel resultaat zien. Tijdens de koffiepauze kregen we uitleg over het goede werk van de voedselbank . Na de pauze hebben we het laatste stuk afgemaakt. Toen we weggingen lag het plein er weer netjes bij (en de groenbakken overvol). Het was fijn om te merken dat hoewel we niet op reis waren we ons toch nuttig konden maken en iets voor anderen konden doen. Iris