Als individu

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier twee mogelijkheden voor:

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die 2x per week samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Het gaat hierbij vrijwel altijd om praktische projecten, zoals: helpen verhuizen, schilderwerk, laminaat leggen, het schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin. Je hoeft geen expert te zijn, zolang je maar wat basiskennis hebt van de klussen die je gaat doen.

Andere mogelijkheden als vrijwilliger

Present Leeuwarden is niet alleen op zoek naar flexers die zich bezighouden met praktische klussen. Ook voor op kantoor zoeken wij nog naar diverse vrijwilligers die het werk in het veld willen ondersteunen. Ben je niet echt een klusjesman, maar zet je wel graag je talent in? Wij zoeken planners, tekstschrijvers, organisatoren, fondsenwervers en ga zo maar door.

Zet je expertise in

Present Leeuwarden is regelmatig op zoek naar mensen die hun klus-ervaring in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in communicatie, vormgeving, fondswerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer en logistiek. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Meld je direct aan voor de flexgroep of neem contact op voor de inzet van jouw expertise.