Meedoen als bedrijf

Wilt u Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) handen en voeten geven? Dan is samenwerking met Present Leeuwarden het overwegen waard. Present kan u helpen om impact te hebben in de lokale samenleving waar uw bedrijf is gevestigd. Deelname levert inspiratie en verbondenheid op voor het hele bedrijf, omdat collega’s elkaar ontmoeten in een geheel nieuwe setting. Teambuilding op zijn best!

Hoe werkt het?

U kunt zich als bedrijf bij ons aanmelden om ingezet te worden op een project. Daarbij kunt u zelf aangeven of u de voorkeur hebt voor praktische bezigheden (schilderen, tuinen opknappen) of sociale bezigheden (uitjes met bejaarden, koffiedrinken bij daklozen). Vervolgens zoeken wij voor u een passend project waar uw medewerkers zich mee bezig kunnen houden. Wij zorgen voor een goede start en sluiten het project samen met uw medewerkers weer af, zodat we allemaal verzekerd zijn van een goede, geslaagde dag.

Wat verwachten wij van u?

Wij werken met kwetsbare mensen die zelf geen geld en voorzieningen hebben. Daarom brengen wij de organisatie, de begeleiding en het gebruik van de materialen bij u in rekening. Wij doen dit tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost €500,- inclusief BTW. Voor grotere groepen maken wij een offerte op maat. Dit is een investering in uw bedrijf, de teambuilding van uw medewerkers en het steunt ons werk als Stichting.

Meld u aan of neem contact op voor een kennismaking

Ervaringen

Aegon is een bedrijf die dit al ervaren heeft. In plaats van een dag werken op kantoor mogen de werknemers een dag vrijwilligerswerk doen. Het hele verhaal van Aegon kunt u vinden op onze Facebook.