Sinterklaasactie 2019

Bent u ook net als deze Piet op zoek naar kinderen die u blij kunt maken?
Dan biedt Stichting Present u de kans. Na de vele positieve reacties van voorgaande jaren, heeft Present Leeuwarden besloten wederom de Sinterklaasactie te organiseren. Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar gevers, zoals gezinnen, gespreksgroepen of vriendengroepen, die Sinterklaas-cadeautjes willen verzorgen voor een gezin.

Present heeft zijn oor te luister gelegd bij hulpverleners om te horen welke kinderen niet in het boek van Sinterklaas voorkomen. Zodat deze gezinnen die geen middelen hebben om Sinterklaas te vieren toch een cadeautje krijgen. Voor de basisschool kinderen cadeaus ter waarde van 10 a 15 euro per kind. Maar ook een kleinigheidje voor de andere gezinsleden en wat lekkers. Dit kan voor één of meerdere gezinnen.

Andere mogelijkheden zijn het doneren van een bedrag op rekeningnummer. NL 03 RABO 0149923589 (t.n.v Stichting Present Leeuwarden) o.v.v. Sintactie

Spelregels

• Na 18 november wordt elke Piet aan een gezin gekoppeld.
  • Eenmaal gekoppeld krijgt de Piet een beschrijving van het gezin.
  • Voor de basisschool kinderen cadeaus ter waarde van 10 a 15 euro per kind.
  • Een kleinigheidje voor de andere gezinsleden en wat lekkers.
  • De cadeaus in een stevige boodschappentas aan te leveren bij Stichting Present (Hooidollen 404) op 26 of 28 november tussen 09.00 en 20.00 uur of 27 november tussen 17.00 en 20.00 uur

Bent u die zoekende Piet, die graag een cadeaupakket voor een gezin samenstelt? Geef je dan op via onderstaand formulier.

De deadline voor het aanmelden is 15 november!

Aanmelden als PIET voor een gezin - 2019

• Niet iedereen heeft het budget om cadeu's te halen voor grote gezinnen. Hier kunt u aangeven wat de maximale grootte is