Sinterklaasactie 2020

Bent u ook net als deze Piet op zoek naar kinderen die u blij kunt maken?

Dan biedt Stichting Present u de kans. Na de vele positieve reacties van voorgaande jaren, heeft Stichting Present Leeuwarden opnieuw besloten de Sinterklaasactie te organiseren.

Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar gevers, zoals gezinnen, gespreksgroepen of vriendengroepen, die Sinterklaas-cadeautjes willen verzorgen voor een gezin. Een gezin die door financiële problemen geen Sinterklaas kunnen vieren om dat er geen geld is om cadeautjes te kopen. Juist dit jaar is het vanwege de covid-maatregelen waarschijnlijk moeilijk voor veel gezinnen om rond te komen en dus geld te besteden aan iets extra’s als Sinterklaas.

Via hulpverleners komt Stichting Present te weten welke kinderen niet in het boek van Sinterklaas voorkomen, zodat deze gezinnen dit jaar toch cadeautjes krijgen om samen Sinterklaas te vieren.

U kunt in het aanmeldprogramma zelf aangeven voor hoeveel kinderen u een cadeautje wilt kopen, zodat we u koppelen aan de juiste gezinsgrootte. Uiteraard kunt u ook meerdere gezinnen kiezen.

Om er een gezellige Sinterklaasviering van te maken willen we u vragen om er iets lekkers bij te doen bijv. chocolademelk, pepernoten, banketstaaf.

Andere mogelijkheid is om het cadeautjes kopen aan ons Stichting Present over te laten en een donatie te doen. Dan zorgen wij voor een mooi pakket voor een opgegeven gezin. U kunt een bedrag overmaken op rekeningnr. NL 03 RABO 0149923589 (t.n.v Stichting Present Leeuwarden) o.v.v. Sintactie 2020.

Spelregels:

• Na uiterlijk 16 november wordt elke Piet aan een gezin gekoppeld
  • Eenmaal gekoppeld krijgt de Piet een beschrijving van het gezin en de interesses van het kind
  • Voor de kinderen van 2-12 jaar nieuwe cadeaus ter waarde van max. €10 per kind
  • Een kleinigheidje voor de andere gezinsleden en wat lekkers om samen Sinterklaas te vieren
  • Alle cadeaus inpakken en voorzien van naam
  • Op de cadeautas ook duidelijk het gezinsnummer vermelden
  • De cadeaus in een stevige boodschappentas/jutezak aan leveren op:

Week 48 – 24 november t/m 26 november van 16-20 uur

Let op inleverlocatie gewijzigd wegens covid-maatregelen!

Locatie Buurvrouw & Buurvrouwbus, Swingmastate 1,8925 LD (Camminghaburen)  Leeuwarden

We willen u vragen om alleen de tas te komen brengen en u te houden aan de geldende richtlijnen i.v.m. corona.

Wij zorgen vervolgens dat de persoonlijke cadeaupakketten naar een ophaalpunt in de eigen wijk gaan. Zo kan een opgegeven gezin hun eigen pakket gemakkelijk zelf ophalen….en dan kan het Sinterklaasfeest beginnen!

Bent je die zoekende Piet, die graag een cadeaupakket voor een gezin samenstelt?

Geef je dan op via onderstaand formulier. De deadline voor het aanmelden is 16 november!

Sorry. Dit formulier is niet langer beschikbaar.