Wees Sint voor een kind!

Niet voor alle kinderen is het Sinterklaas. Gewoon omdat er geen geld is voor cadeautjes. Wij willen voor die kinderen op 1 december een feestelijke bijeenkomst organiseren waarop ze verrast worden met een bezoek van de Sint en zijn Pieten. Na afloop willen we graag een passend cadeau pakket meegeven voor met name de kinderen van de basisschool en wat kleinigheidjes voor de anderen uit het gezin (jongere/oudere broers/zussen. vader en/of moeder)
Vrijwilligers kunnen zich voor 19 november aanmelden als Sint en zo een gezin sponsoren. Ze krijgen een globale beschrijving van een gezin (aantal personen, m/v, leeftijden) en gaan voor hen cadeaus halen. We vragen om de cadeaus in een stevige boodschappentas aan te leveren, zodat het makkelijk mee te nemen is.
Andere mogelijkheden zijn het doneren van een bedrag op rekeningnr. NL 03 RABO 0149923589 (t.n.v Stichting Present Leeuwarden) ovv Sintactie of via het algemene contactformulier je aanmelden om mee te helpen met de voorbereiding.

Spelregels:

• Na 19 november wordt elke Sint aan een gezin gekoppeld
  • Eenmaal gekoppeld krijgt de Sint een beschrijving van het gezin
  • De cadeaus kunnen in een big shopper worden afgeleverd op het kantoor van Present Leeuwarden  (Hooidollen 404, op dinsdag en donderdag zijn we open van 9.30 – 16.00 uur en anders in overleg)
  • Een cadeautje voor kinderen van de basisschool van € 10 tot € 15.  Kleinigheidjes voor de andere gezinsleden  naar eigen inzicht, waaronder wat lekkers voor iedereen.

Wil je ook een bijstandsgezin helpen aan een fijn sinterklaasfeest? Geef je dan op via onderstaand formulier.

De deadline voor het aanmelden is 19 november.

Het aanmeldformulier is gesloten. Iedereen bedankt voor de aanmelding!

Voor vragen over deze actie of over Present Leeuwarden kun je Contact met ons opnemen.