Als groep

Ontdek hoeveel plezier het geeft om samen met je vrienden, familie of voetbalteam een ander te ontmoeten en te helpen. Present helpt je graag bij het vinden van een voor jullie groep geschikt vrijwilligersproject. Voor ons is het dé uitdaging om op basis van jullie aanbod een activiteit te organiseren die bij jullie past en betekenis heeft voor een ander. Ontdek hoe je door als groep een ander centraal te stellen elkaar op een andere manier leert kennen en in elk geval voor even uit je eigen bubble stapt.

Present organiseert en begeleidt

Aanmelden kan al met een groep vanaf 2 personen. De mensen die je zult helpen zijn mensen die eenzaam zijn, leven in armoede of kampen met fysieke problemen (ziekte, ouderdom of beperking).

Voor groepen onderscheiden wij twee type Presentprojecten:

• Sociale projecten: een gezellige middag met mensen met een lichamelijke of verstandelijke beperking of koffiedrinken met eenzame ouderen
  • Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Een match wordt altijd georganiseerd op basis van de wensen van de groep en de beschikbaarheid. Voor alle matches geldt dat het gaat om de ontmoeting en de verbinding tussen de groep en de personen die geholpen worden.

Na de aanmelding hebben we ongeveer 4-6 weken de tijd nodig om voor een mooie en onvergetelijke match te zorgen.

Meld je aan of neem contact op voor een presentatie