Acties

Student schuift aan

Doe met ons mee

Maaltijd én gezelligheid aan huis

Ieder mens moet eten, maar toch eten er te veel mensen in Leiden en Oegstgeest nog alleen en hebben te maken met gevoelens van eenzaamheid. En daar hebben we wat op bedacht: Student Schuift Aan!

Het idee: Studenten schuiven aan bij mensen die veel alleen zijn en wel wat gezelligheid kunnen gebruiken of graag nieuwe mensen willen ontmoeten in Leiden of Oegstgeest. Want niemand hoort alleen te zijn als dat niet een eigen keus is, vinden wij.

Aanmelden om ‘Aanschuivers’ te ontvangen

Herken jij je in bovenstaande of begeleid of coach jij iemand die je hierin herkent en wil jij/diegene graag eens samen eten? Leeftijd maakt niet uit, jongere of oudere, als jij graag het alleen zijn wil doorbreken, of gewoon op zoek bent naar een beetje gezelligheid dan ben je van harte welkom om je op te geven. Samen eten, eventueel ook koken als je dat wilt, bij jou of jij bij hen, net wat je fijn vindt. Stichting Present maakt de koppeling tussen jou en de Aanschuivers. Studenten komen in duo’s met een maaltijd naar jou toe, maar als je dat leuk vindt kan je ook bij hen eten en/of samen koken. Dan zijn er soms meer huisgenoten aanwezig. Dat kan wel alleen als je zelf beschikking hebt over vervoer.

Tijdens het bezoek zal er rekening worden gehouden met de dan geldende regels rondom het Coronavirus.

Mogelijkheden Student-Schuift-Aan:

Eet jij mee? Meld je dan aan via: Aanmeldformulier Student Schuift Aan | Maaltijd aan huis

Geef daarbij jouw voorkeurdagen aan (maandag t/m zaterdag) dan proberen we daar rekening mee te houden. Zodra we een match hebben nemen we contact op om de datum te bespreken!

De studenten koken vooraf of samen met jou bij jou thuis of bij hen thuis. De studenten zullen rond 18:00/18:30 langskomen op de aangegeven datum. Mocht je niet voldoende borden en bestek hebben, kunnen wij dit meenemen. Geef dit vooral aan in de opmerkingen!

Als bijdrage voor de maaltijd vragen we een bedrag van €5,- welke je contant aan de studenten mag meegeven. Mocht dit voor jou financieel lastig zijn geef dat dan aan in het formulier, dan kijken we altijd wat er mogelijk is!

Vragen? Stuur ons gerust een bericht naar: info@presentleiden.nl

Aanmelden Aanschuivers Student Schuift Aan

Ben jij student, kan jij  een duo vormen samen met iemand anders en lijkt het jullie leuk om aan te schuiven met een maaltijd bij iemand die graag eens andere mensen ontmoet? Meld je dan aan via Aanmeldformulier Student Schuift Aan | Aanschuif-studenten !