Save the date – 28 september 2018: 1000e Project-Evenement

30-04-2018

Op vrijdag 28 september 2018 organiseert Stichting Present Leiden een dag van 8.00-20.00 waarin wij als organisatie graag het 1000e project willen vieren met een 1000e Project-Evenement! Van 8:00-20:00 zullen er projecten uitgevoerd worden door de verscheidenheid aan groepen die zich gewoonlijk bij Present meldt om een klus te doen. De dag zal feestelijk worden afgesloten met een hapje en een drankje en hierbij worden alle betrokkenen bij Present van harte uitgenodigd! Een datum voor in de agenda dus. Meer informatie volgt in de komende nieuwsbrieven en op onze facebookpagina.

Wil jij (bij voorkeur met jouw groep) deelnemen aan deze van 8:00-20:00-Presentprojectactie, meld je dan aan via het aanmeldformulier op deze site aan voor vrijdag 28 september. Er is ruimte voor ongeveer 10 groepen vrijwilligers (5-10 personen per groep).

Op een andere manier bijdragen aan de feestvreugde? Jouw donatie of suggestie is uiteraard van harte welkom!