Als bedrijf

Investeer met lokale maatschappelijke impact

Voor het organiseren van vrijwilligerswerk is Stichting Present volledig afhankelijk van subsidies, giften en sponsoring. Er zijn verschillende manieren om mee te helpen en te investeren in Present Leiden. Present streeft er dan ook naar om zo breed mogelijk lokaal gedragen te worden. Door zo samen te werken kunnen we ons mooie Leiden nog een beetje mooier maken en meer mensen ondersteunen die hulp goed kunnen gebruiken! Help jij met jouw bedrijf ook mee van blijvende betekenis te zijn?

• Sponsor een Presentproject! Een indicatie: het organiseren van een Presentproject voor een groep van 5-10 personen kost gemiddeld €500,-
  • Verbind je als MVO-Partner aan Present en draag jaarlijks bij met een vaste donatie.

Aandeel in Present – een blijvende betekenis in de stad

Interesse om op een van bovenstaande manieren aandeel te nemen in Present? We gaan graag in overleg! Ook andersoortige inzet van mensen, middelen, media en massa bespreken we dan graag. Neem contact op met Wilma Nijborg (directeur) per mail: wilma.nijborg@presentleiden.nl of telefonisch: 06-16512448.