Als Donateur

Het werk van Present Leiden groeit. Present maakt het mogelijk dat steeds meer mensen omzien naar elkaar. Samen opkomen voor mensen die wel wat hulp kunnen gebruiken. Daar wordt iedereen  blij van! En om dit werk te blijven doen heeft Present u hard nodig.

Steun Present als Donateur

Om een blijvende impact te houden zijn we afhankelijk van mensen die het ideaal van Present omarmen. Present is afhankelijk van subsidies en giften om het vrijwilligerswerk op een professionele manier te kunnen blijven organiseren.

Een donateur is enthousiast over het werk van Present en wil hierin een aandeel hebben en mede-eigenaar zijn. Vind jij het belangrijk dat er in de samenleving omgekeken wordt naar kwetsbare mensen? Steun dan ook het werk van Stichting Present door een donatie te geven. Maak het zo mede mogelijk dat Present aanwezig kan zijn in Leiden en omgeving.

Waarom Donateur worden?

Op dit moment organiseren we als Present  een groeiend aantal  projecten per jaar. Daarnaast investeren we tijd in voorlichting, samenwerking en goed overleg met de lokale zorg- en welzijnsorganisaties, gemeente, politieke partijen, kerken, bedrijven, etc. We doen dit allemaal zoveel mogelijk met vrijwilligers. Maar om de continuïteit én de kwaliteit van het werk te garanderen is een klein team van vaste professionele krachten nodig. Present wil dan ook op financieel gebied breed gedragen worden. Jouw financiële steun is dus hard nodig!

Hoe word je Donateur?

Klik hier en neem uw aandeel in Present Leiden > deel uw enthousiasme > word donateur!