Meedoen als bedrijf

Steeds meer werknemers en ondernemers hechten waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. Je wil als bedrijf meer dan alleen winst maken. Je wil ook iets teruggeven aan de maatschappij. Maar hoe doe je dat en hoe betrek je de werknemers hierin? Dat kan bijvoorbeeld door als bedrijf iets te doen voor het welzijn van de inwoners in de plaats van vestiging. Bijvoorbeeld door de leefbaarheid in een wijk te verbeteren. Of door bij te dragen aan de sociale samenhang en samen iets te doen met en voor mensen aan de rand van de samenleving. Spreekt dat je aan? Dan is Present zeker iets voor jou. Zo organiseren we groene teambuildingsactiviteiten en maatschappelijk verantwoorde personeelsuitjes. Op basis van uw kennis, kunde en wensen verzorgen wij een dag of dagdeel waarbij de complete organisatie voor onze rekening is.

Teamcoaching IKBEN!ZINVOL

Neem met jouw (directie- of management)team deel aan een IKBEN!ZINVOL-dag. IKBEN!ZINVOL is een effectieve en ‘duurzame’ vorm van teamcoaching, dus met een maatschappelijk randje. Een IKBEN!ZINVOL-dag ziet er als volgt uit. ’s Ochtends voert het team een (uitdagend) vrijwilligersproject uit in bijzijn van één of twee professionele teamcoaches. De middag staat in het teken van reflectie en evaluatie. Door de spiegel voor te houden, creëert de teamcoach openheid rondom de huidige samenwerking, wordt bevestigd wat goed gaat en wordt de vinger gelegd op ontwikkelingspunten. Zowel individueel als in teamverband krijg je naast inspiratie een concrete set adviezen c.q. vaardigheden mee. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Investering

• Maatschappelijk personeelsuitje en teambuilding: wij werken voor kwetsbare groepen die zelf niets hebben. Daarom brengen wij de organisatie, begeleiding en het verbruik van materialen bij jou in rekening. Dit doen wij tegen kostprijs. Een vrijwilligersproject met 5 tot 10 deelnemers kost € 500,- inclusief BTW. Voor groepen van 10 of meer deelnemers maken we een maatwerk offerte. Meld je aan of neem contact op voor een kennismaking
  • Teamcoaching IKBEN!ZINVOL: De kosten van een IKBEN!ZINVOL-traject hangen af van de probleemstelling, de specifieke coachings doelstellingen en de omvang van het team.
  • Neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek en een offerte op maat.