Individueel vrijwilliger

Ben je op zoek naar een zinvolle tijdsbesteding en help je anderen graag een stapje verder? Present biedt je hier diverse mogelijkheden voor:

Eenmalige inzet

Je neemt als vrijwilliger eenmalig deel aan 1 van onze ontmoetingsprojecten. We inventariseren bij je wat je leuk vindt om te doen. Ben je liever praktisch bezig of voer je liever een sociaal project uit? Vervolgens matchen we dit met een passende hulpvraag, evt. samen met andere vrijwilligers.

Word lid van de Flexgroep

De Flexgroep is een groep van individuen die 1x per maand samen een vrijwilligersproject uitvoeren. Voorbeelden van projecten zijn:

• Sociale projecten: koffiedrinken met eenzame ouderen, koken voor dak- en thuislozen of het organiseren van een gezellige middag voor mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking.
  • Praktische projecten: helpen verhuizen, opknappen of schoonmaken van een woning of het opknappen van een tuin.

Zet je expertise in

Present Hilversum is regelmatig op zoek naar professionals die hun expertise in willen zetten voor de samenleving. Tijdelijk of voor vast. Wij zijn geïnteresseerd als je een aanbod hebt dat Present kan ondersteunen in bv. hovenierswerk, communicatie, vormgeving, fondsenwerving, projectbegeleiding, kantoorondersteuning, relatiebeheer, logistiek, financien etc.. Je bijdrage maakt voor ons een groot verschil!

Een project wordt altijd georganiseerd op basis van jouw wensen en beschikbaarheid. Na jouw aanmelding nemen we contact op om deze te inventariseren.